有空在这里对空放炮,不如花点时间看看Braulio Vazquez今天在Radio 9接受听众提问的实录。
通過 webabout 13 hours ago
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Un oient m"ha donat una llista de jugadors que hauria de fitxar. Al club també arriben cartes que jo lleig personalment".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Llorente té una situació complicada i que la trau endavant. Sóm competitius sempre, en cada partit".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Pellegrino és un bon tipo, una bona persona. Soldado no serà la propera venda. Gago és talent desaprofitat".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "El Chelsea ha vist moltes vegades a vore a Ramí, altra cosa es que el fitxe".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Que torne Paco Alcacer és una posibilitat
LaTaulaR9 B. Vázquez: "El PSG té una gran plantilla, però crec que podem passar a quarts de final de Champions".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Valdez lluita, li falta gol, però ajuda a la resta de futbolistes".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "El més segur es que executarem l"opció de compra de Valdez".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Mirem a molts llocs, però si pode ser espanyols millors, i si són valencians, encara millor".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Tenim quatre persones que pentinen el mercat. Els jugadors que han vingut de Fran?a cap ha perdut valor".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Jo vaig oferir-li la renovació a Isco amb unes quantitats que no guanya Jonathan Viera. Heu de preguntar-li al seu agent".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Esperem que no es torne a repetir un "cas Isco" però si per Bernat paguen la clàusula...".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Parejo fa any i mig que no estava, però ara sí que està. Piatti no ha donat el rendiment que esperavem".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Per Tino tinguerem moltes ofertes per ell. Si tinguerem ofertes significa que és un bon jugador".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Mathieu és un jugador diferent i que dóna profunditat en la banda esquerra".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "No sé si Albelda va a seguir o no. Amb ell hem guanyat molts partits, em bromeja amb si vaig a renovar-lo o no".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Giner és gent de futbol, m"agrada ja que té mentalitat positiva".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Llorente m"ha respectat molt en el tema futbolistic".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Que Fernando G. Colomer es presente com a president em sembla perfecte".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "El meu futur no depen de mi".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "és una opció que Michel torne al València. Hem vist a Michel en el Llevant en molts partits".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Estic preocupat per la situació socio-econòmica. La majoria de la plantilla ja esta ací per a la temporada 2013/14".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "La confecció de la plantilla és diferent si l"equip es classifica per a la Champions o no. Hi haurien 20 m.euros de diferencia"
LaTaulaR9 B. Vázquez: "En la porteria estic molt tranquil. Sí estem mirant porters".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Enguany de talent pur és no més Jonathan Viera".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Joao Pereira va costar 3"4 i Cisskho 4 milions d"euros. Però Guardado no va costar cap euro".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "No sé que esperava la gent de Cyssokho".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Viera està formant-se esportivament i personalment. Ell en Las Palmas era ell i 10 més".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Vaig dir-li a Viera que ha de guanyar-se el lloc poc a poc, té per davant a altres jugadors i ha de tindre paciència".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Gago va deixar de guanyar 1 milió d"euros per vindre al València. I també ha perdut diners per anar Argentina".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "No hem inclós una opció de compra ja que el futbol dóna moltes voltes. Per què no pot tornar Gago en juny?".
LaTaulaR9 Braulio: "Havien equips que anaven a pagar per Gago, equips d"Alemanya, Russia... Però el futbolista volia anar Argentina".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Gago en argentina és un futbolista important. La voluntat del futbolista ha sigut clau per a decidir el seu futur".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "L"ajudant de Pellegrino el va tindre en Boca a Gago i ell ens va parlar meravalles d"ell".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "El fitxatge de Gago es meu, però contrastat amb Pellegrino".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Gago tenia un rol important amb Pellegrino però amb Valverde és diferent".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "El tema Gago ha sigut una decepció per a mi".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "També hem mirat un migcampista per si eixia Gago. Central no, ja que ha jugat Carlos Delgado i ho ha fet de manera correcta".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "és cert que ens oferiren a Cissoko (PSG), però Valverde ens va dir que confiava en esta plantilla".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Oferiments de jugadors molts, però Valverde sap que el que té en el vestidor te suficient".
LaTaulaR9 B. Vázquez: "Els fitxatges de gener són Feghoulí i Canales".
LaTaulaR9 B.Vázquez: "Ernesto té un equip clar, si ve un jugador per a sumar bé. Hem mirat un jugador de banda, com Issac Cuenca que se"n va a l"Ajax"
LaTaulaR9 B. Vázquez: "No podem oblidar la situació econòmica del club, però Valverde valora la gent que té en el vestidor". |